Algemene voorwaarden

Bestellingen plaatsen

Bestellingen kunnen geplaatst worden binnen de openingstijden die vermeld worden op onze website.  Mocht er een bestelling geplaatst worden buiten deze tijden, dan zullen we contact met u opnemen. U kunt er dan voor kiezen om het tijdens het eerstvolgende dinermoment af te halen, of om binnen de openingstijden langs te komen om uw geld terug te krijgen. De Bolder is niet aansprakelijk voor verkeerd geplaatste bestellingen. Als u een bestelling plaatst buiten openingstijd en u heeft geen tijd om langs te komen, of u zit bijvoorbeeld alweer op de boot, zullen we in overleg kijken of er iets mogelijk is. Maar de verantwoordelijkheid blijft bij degene die bestelt.

Bestelling afhalen en wachttijd

Zoals aangegeven op de website zijn bestellingen vaak al binnen een kwartier klaar. Mocht uw bestelling al klaar zijn voordat u aanwezig bent, dan hebben we mogelijkheden om de bestelling ingepakt en wel tijdelijk warm te houden. De kwaliteit van het eten gaat daardoor natuurlijk wel langzaam achteruit.

Soms komt het voor dat we veel bestellingen tegelijkertijd krijgen en de wachttijd iets langer wordt. Er zijn binnen een vijf zitplaatsen beschikbaar om even te wachten. Als dat vol is kunt u op het terras plaatsnemen. Mocht er wachttijd zijn, dan daarvoor onze excuses. We doen altijd ons uiterste best om goede kwaliteit eten te serveren met de kortst mogelijke wachttijd.

Wijzigingen in de geplaatste bestelling

Controleer voor het betalen goed of u de juiste producten besteld heeft. De Bolder is niet aansprakelijk voor fouten in de bestelling. Heeft u per ongeluk toch iets verkeerds besteld? En wilt u dat nog aan passen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als het eten nog niet in de maak is (de pizza zit bijvoorbeeld nog niet in de oven) kunnen we het vaak nog wel aanpassen. Mocht dat niet meer kunnen, dan kunnen we u helaas geen geld teruggeven. Onze uitgaven voor de productie zijn dan al gedaan.

Voorraadbeheer

We proberen de voorraden altijd zo goed mogelijk up-to date te houden op de website. Maar vanwege de aard van het product kunnen we dat niet 100% waterdicht aangeven. We werken met verse producten en een kleine voorraad en hebben soms bijvoorbeeld toch nét niet meer genoeg sla voor een mooie portie salade. Daardoor kan het voorkomen dat een product dat u al besteld en betaald heeft, toch uitverkocht blijkt te zijn. Uiteraard krijgt u dan uw geld terug, en de mogelijkheid om een ander product bij de bestelling te plaatsen.

Alcoholhoudende dranken bestellen

Mensen jonger dan 18 jaar mogen bij ons geen alcoholhoudende dranken bestellen of afhalen. Bent u jonger dan 25 jaar? Neem dan uw ID-kaart mee bij het afhalen. Net als in normale omstandigheden moeten we u bij twijfel naar legitimatie vragen. Als u alcoholhoudende dranken besteld heeft en u kunt zich niet legitimeren als daarom gevraagd wordt, kunnen wij er voor kiezen u uw geld terug te geven.

Het verzamelen van gegevens

We gebruiken uw gegevens uitsluitend voor het verwerken van de bestelling. Uw gegevens worden niet gebruikt voor reclamedoeleinden, en ook niet doorgegeven aan andere onderdelen binnen onze organisatie (bijvoorbeeld niet aan de receptie of financiële administratie). We bewaren uw gegevens voor maximaal de lengte van een seizoen. Als u uw adresgegevens niet op wilt geven, kunt u een 'x' invullen zodra er om gevraagd wordt. Mocht u later besluiten graag uw gegevens te willen verwijderen, dan kunt u een mailtje sturen naar horeca@stortemelk.nl